Yazışmalar sızdı: Birçok dev şirket Elon Musk’ın davranışlarından rahatsız
McDonald’s Baş Pazarlama ve Müşteri Deneyimi, diğer reklamverenlere Elon Musk’ın ifade özgürlüğü adınakesintisiz paylaşımınızın” ırkçılığı sürdürmekYönetici, Twitter CEO’sunun neden olduğu genel kaostan ve fast food zincirinin markasına yönelik oluşturduğu tehditten de endişe duyuyor.
Bu açıklamalar, Musk’ın hızlı yetişmiş reklamcıları Twitter’a dönmeye ikna etmeye çalışacağı bu hafta yapılacak büyük bir pazarlama konferansından önce yapıldı. Musk’ı güçlü bir çaba bekliyor gibi görünüyor.
bahsi geçen yönetici Tarık HasanSemaphore tarafından ortaya çıkarılan ve sızdırılan bir e-posta dizisinde, “[Musk’un] başarısını ve kişisel mali durumunu ifade özgürlüğü kisvesi altında gündemi ilerletmek için kullanma istekliliği, birçok topluluk için ırkçı olmaya devam ediyor ve bu da topluluklarına yönelik doğrudan tehditlere ve hepimizin endişelenmesi gereken bir marka güvenliği tehlikesi potansiyeline yol açıyor. “yazdı ve devam etti: “Ayrıca, markamızın platformlara yaptığı yatırımları yöneten hepimizin, nesnel olarak sadece kaostan sorumsuzluk anlarına kadar değişen bir satın alma sonrası süreci yönetmesi gerekiyor.”
Sızan e-posta dizisinde McDonald’s, Colgate-Palmolive ve Albertsons market zincirlerinden yöneticiler de yer alıyor.Bu yöneticiler “Olası” konferansa MMA Global’in yönetim kurulu üyelerini ağırlayacak. Colgate-Palmolive tüketici deneyiminden sorumlu başkan yardımcısı ve genel müdür Diana Hausling, Hassan’ın bazı düşüncelerini yansıtıyor ve ” Elon Musk’ın savurgan ve çoğu zaman ırkçı söylemiile ilgili endişelerini dile getiriyor.
haussling, İfade özgürlüğünün ve girişimciliğin büyük bir destekçisi olsam da, bu tür nefret söylemlerinin etkisini göz ardı edemeyiz.”Yazdı ve ekledi: “Bunu görmezden gelemem, özellikle de siyahi bir kadın olarak.”
perakende medyadan sorumlu kıdemli başkan yardımcısı, Albertsons Kristi Argyilan diğer yandan Musk’ın konferanstaki akıl dışı hareketlerinin veya açıklamalarının grubun prestijine kötü yansıyabileceği kaygısını da beraberinde getirdi. E-posta dizisinde yer alan Twitter’ın küresel satış ve pazarlamadan sorumlu başkan yardımcısı Musk’ı savunmadı ve bunun yerine her yöneticinin işvereniyle ayrı ayrı görüşmesini önerdi.